Společenská odpovědnost kosmetické firmy Yves Rocher a její vliv na firemní image

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost kosmetické firmy Yves Rocher a její vliv na firemní image

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Koutná, Karolina
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:22:57Z
dc.date.available 2022-07-15T09:22:57Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50423
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá společensky odpovědnými aktivitami kosmetické společnosti Yves Rocher, která je trhu již několik desítek let a své kořeny má ve Francii, kde vznikla jako rodinná firma, která nyní expanduje do celého světa. Důležité je zpracování teoretické části, které se věnuje společenské odpovědnosti a firemní image. Také se zaměří na možné typy aktivit spojené se společenskou odpovědností firem a jaký vliv na image společnosti má. Podstatou praktické části práce je pomocí výzkumu zjistit, zda čeští spotřebitelé znají CSR aktivity Yves Rocher a zda jsou pro ně rozhodující při nákupu produktů této značky. Důležité bude také v samotném začátku výzkumu zjistit, zda mají spotřebitelé povědomí o CSR aktivitách, což může být určitá komplikace, jelikož u běžné populace, která se nepohybuje v marketingovém prostředí, nedokáže identifikovat co jsou to csr aktivity. Výzkumné otázky budou zodpovězeny na základě výsledků z kvantitativních i kvalitativních metod provedeného marketingového výzkumu. Projektová část se bude věnovat navrhnutí dalším aktivitám, které by společnost Yves Rocher mohla zařadit do svého programu, ale také způsob, jakým je více přiblížit svým stávajícím i potenciálním zákazníkům.
dc.format 95 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject společenská odpovědnost firem cs
dc.subject image značky cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject positioning značky cs
dc.subject corporate social responsibility en
dc.subject brand image en
dc.subject marketing communication en
dc.subject shopping behavior en
dc.subject brand positioning en
dc.title Společenská odpovědnost kosmetické firmy Yves Rocher a její vliv na firemní image
dc.title.alternative Social Responsibility of the Cosmetic Company Yves Rocher and the Influence on Corporate Image
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štrauss, Dušan
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated This master's thesis deals with the socially responsible activities of the cosmetics company Yves Rocher. This company has been on the market for several decades and has its roots in France. Originally established as a family business, Yves Rocher has since expanded worldwide. The theoretical part of this thesis is crucial for explaining its key concepts, such as social responsibility and corporate image. It will also focus on possible types of activities related to corporate social responsibility and their impact on the company's image. The essence of the practical part of the thesis is a research set to find out whether or not Czech consumers know about the CSR activities of Yves Rocher, and whether these are crucial for them when buying products of this brand. Research questions will be answered based on the results of quantitative and qualitative methods of marketing research. The project part will focus on the proposal of new activities, which Yves Rocher could include in its program to bring the brand closer to its current and potential customers.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62220
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
koutná_2022_dp.pdf 17.92Mb PDF View/Open None
koutná_2022_op.doc 110.5Kb Unknown View/Open None
koutná_2022_vp.doc 115Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account