Komunikační strategie veřejných galerií výtvarného umění v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie veřejných galerií výtvarného umění v České republice

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie veřejných galerií výtvarného umění v České republice
Author: Michalíková, Šárka
Advisor: Jakubíček, Vít
Abstract: Diplomová práce se zabývá komunikačními strategiemi veřejných galerií výtvarného umění v České republice. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmů galerie a muzeum umění, typologii galerií, jejich financování a poslání. Nastiňuje roli arts managementu a arts marketingu a kriticky se zabývá marketingovým přístupem veřejných galerií s ohledem na jejich zaměření a poslání. Praktická část práce věnuje pozornost Krajské galerii výtvarného umění ve Zlíně, která pociťuje potřebu tvorby komunikační strategie a vizuální identity. Na základě analýzy galerie a rešerše v obdobných institucích pak hledá vhodný model k její implementaci. Prostřednictvím případových studií a polostrukturovaných rozhovorů zkoumá přístupy a zkušenosti zástupců vybraných příspěvkových muzeí umění a galerií zřizovaných krajem, které jsou svým charakterem analogické zlínské galerii. Výsledkem práce je soubor doporučení pro potřeby instituce, vycházející z předchozí analýzy a zjištěných poznatků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50474
Date: 2021-12-01
Availability: Bez omezení
Department: Arts Management
Discipline: Arts Management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
michalíková_2022_dp.pdf 6.277Mb PDF View/Open None
michalíková_2022_op.pdf 409.1Kb PDF View/Open None
michalíková_2022_vp.pdf 891.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account