Identifikace cílových skupin produktu Alveno a návrh komunikační strategie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace cílových skupin produktu Alveno a návrh komunikační strategie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Foltas, Tomáš
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:00Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:00Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50492
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na identifikaci tržních segmentů docházkového systému Alveno. Práce je rozdělena do 3 hlavních částí. První část práce se zabývá teorií a vymezuje základy segmentace trhu, marketingového průzkumu a marketingové komunikace. Ve druhé části práce jsou uskutečněny marketingové výzkumy. Třetí část se zabývá nastavení komunikační strategie pro produkt Alveno.
dc.format 89 s. (108 052 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject segmentace trhu cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject market segmentation en
dc.subject marketing research en
dc.subject marketing communication en
dc.title Identifikace cílových skupin produktu Alveno a návrh komunikační strategie
dc.title.alternative Identification of Target Groups for Company Communication and Design of Communication Strategy of the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the identification of market segments of the Alveno attendance system. The thesis is divided into 3 main parts. The first part of the thesis deals with theory and defines the basics of market segmentation, marketing research and marketing communication. In the second part of the thesis, marketing research is conducted. The third part deals with setting up a communication strategy for the product Alveno.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62154
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
foltas_2022_dp.pdf 2.190Mb PDF View/Open None
foltas_2022_op.doc 117Kb Unknown View/Open None
foltas_2022_vp.doc 104Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account