Návrh na zlepšení služeb nízkonákladových leteckých společností

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh na zlepšení služeb nízkonákladových leteckých společností

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Kubáč, David
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:06Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:06Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50608
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem služeb a hodnocením kvality osobního prodeje a přístupu zaměstnanců k zákazníkovi u nízkonákladových leteckých společností. Teoretické část je rozdělena do čtyř kapitol, které se zaměřují na osobní prodej, marketingový mix služeb, spotřební chování a nízkonákladové letecké společnosti. Praktická část se zaměřuje na srovnání nízkonákladových společností a představuje vyhodnocení marketingových výzkumů, které byly provedeny formou mystery flyingu a polostrukturovaných rozhovorů. Výzkum je následně interpretován a vyhodnocen včetně odpovědí na výzkumné otázky. Projektová část práce následně navrhuje projektové řešení fází uživatelské cesty.
dc.format 91 s. (135 872 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mystery flying cs
dc.subject nízkonákladové společnosti cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject kvalita osobního prodeje cs
dc.subject mystery flying en
dc.subject low-cost airlines en
dc.subject marketing mix of services en
dc.subject personal selling quality en
dc.title Návrh na zlepšení služeb nízkonákladových leteckých společností
dc.title.alternative The Proposal of Improvement of Low-cost Airlines
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated The master's thesis is focused on marketing mix of services and the evaluation of the quality of personal selling and the approach of staff to customer itself at low-cost airlines. Theoretical part is segmented into four chapters, which focus on personal selling, marketing mix of services, customer behavior and low-cost airlines. Practical part aims to compare individual low-cost airlines and to evaluate marketing research, which was conducted in the form of mystery flying and semi-structured interviews. The research is then interpreted and evaluated, including answers on research questions. Project part of thesis proposes solution of possible customer journey path phases.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62224
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2022-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
kubáč_2022_dp.pdf 1.221Mb PDF View/Open None
kubáč_2022_op.doc 116Kb Unknown View/Open None
kubáč_2022_vp.pdf 145.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account