Metodika a technické prostředky pro tvorbu výukových videí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Metodika a technické prostředky pro tvorbu výukových videí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sysala, Tomáš
dc.contributor.author Kotásek, Filip
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:07Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:07Z
dc.date.issued 2021-12-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50637
dc.description.abstract Diplomová práce s názvem Metodika a technické prostředky pro tvorbu výukových videí podává informace o videu jako o vzdělávacím prostředku, jehož důležitost a využívání v rámci vzdělávání stále roste. Práce je členěna do dvou částí, první teoretická část informuje o edukativním videu, rozebírá význam videa ve vzdělávání, a to i pro distanční výuku, dále vysvětluje parametry digitálního videa, technické prostředky pro jeho natočení, zásady pro jeho tvorbu a doporučený postup pro jeho vytvoření. Druhá praktická část je zaměřena na vhodné nástroje pro tvorbu výukových videí, postup a konkrétní tvorbu dvou různých výukových videí, které stojí na zásadách uváděných v této práci.
dc.format 119 s. (158 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject video cs
dc.subject kamera cs
dc.subject postprodukce cs
dc.subject video en
dc.subject camera en
dc.subject postproduction en
dc.title Metodika a technické prostředky pro tvorbu výukových videí
dc.title.alternative Methodology and Technical Means for Creating Educational Videos
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaromír
dc.date.accepted 2022-06-08
dc.description.abstract-translated The diploma thesis entitled Methodology and Technical Means for Creating Educational Videos provides information about video as an educational tool of which importance and usage within educational system is constantly growing. The thesis is divided into two parts. The first part is theoretical and it informs about educational video, discusses the importance of video in educational system, including the significance for distance learning, then it further explains the parameters of digital video, technical means for its making, principles for its creation and the recommended procedure for its production. The second part, which is a practical part, is focused on suitable tools for creating tutorial videos, the specific procedures and creations of two different tutorial videos, which are based on the principles presented in this thesis.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Učitelství informatiky pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline IT Education at Secondary Schools en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 61232
dc.date.submitted 2022-05-17


Files in this item

Files Size Format View Description
kotásek_2022_dp.pdf 5.651Mb PDF View/Open None
kotásek_2022_op.pdf 372.1Kb PDF View/Open None
kotásek_2022_vp.pdf 139.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account