Informální učení studentů oboru sociální pedagogika

DSpace Repository

Language: English čeština 

Informální učení studentů oboru sociální pedagogika

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kalenda, Jan
dc.contributor.author Chlupová, Šárka
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:07Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:07Z
dc.date.issued 2022-01-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50638
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem informálního učení vysokoškolských studentů oboru sociální pedagogika. Magisterská práce má teoreticko-empirický charakter. V teoretické části je čtenář seznámen s ústředními koncepty, jakými je učící se společnost, celoživotní učení a informální učení. Pozornost je věnována též charakteristice oboru sociální pedagogika, se zvláštním zaměřením na téma učení sociálních pedagogů. Empirická část pak obsahuje popis metodologie a samotného provedeného kvalitativního výzkumného šetření. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, jak se studenti informálně učí a jaký význam této aktivitě přikládají. V rámci výzkumu byla pozornost upřena na zjištění toho, jakými způsoby studenti sociální pedagogiky tento typ učení realizují. Bylo zjištěno, že studenti celkově preferují komunikaci a pozorování. Taktéž upřednostňují učení se v offline prostředí. Informálnímu učení studenti přisuzují velký význam.
dc.format 139 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject učící se společnost cs
dc.subject celoživotní učení cs
dc.subject informální učení cs
dc.subject formální vzdělávání cs
dc.subject student cs
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject univerzita cs
dc.subject sebevzdělávání cs
dc.subject learning society en
dc.subject lifelong learning en
dc.subject informal learning en
dc.subject formal education en
dc.subject student en
dc.subject social pedagogy en
dc.subject university en
dc.subject self-education en
dc.title Informální učení studentů oboru sociální pedagogika
dc.title.alternative Informal Learning of Students in the Field of Social Pedagogy
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Skarupská, Helena
dc.date.accepted 2022-05-17
dc.description.abstract-translated This diploma thesis examines informal learning of university students in the field of social pedagogy. This thesis has a theoretically-empirical character. In the theory part the core concepts, such as learning society, lifelong learning and informal learning, are introduced. Attention is also paid to the characteristics of the field of social pedagogy with focus on learning of social educators. Empirical part contains description of methodology and execution of qualitative research survey. The goal of research was to find out how these students execute informal learning and what meaning it has to them. The research focused on finding how students of social pedagogy implement this type of learning. We found out that students prefer learning by communication and observation. They also prefer studying in offline environment. Students attribute great importance to informal learning.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 60526
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
chlupová_2022_dp.pdf 2.945Mb PDF View/Open None
chlupová_2022_op.docx 16.04Kb Unknown View/Open None
chlupová_2022_vp.docx 18.96Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account