Komunikační plán k zahájení strategických aktivit v kulturních organizacích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán k zahájení strategických aktivit v kulturních organizacích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Večerková, Kateřina
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:17Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:17Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50858
dc.description.abstract Účelem diplomové práce je vytvoření komunikačního plánu, který by motivoval kulturní organizace kzahájení strategických aktivit. Teoretická část práce poskytuje základní východiska týkající se kulturních organizací, nových přístupů, které se v této sféře objevují a k jejich strategickému řízení. Praktická část mapuje stav českých kulturních organizací a vyhodnocuje a interpretuje kvalitativní šetření, které bylo realizováno formou osobních rozhovorů. V projektové části je na základě informací zjištěných ve výzkumu sestaven komunikační plán pod záštitou nově vznikajícího studia Shifters.
dc.format 100 s. (159 811)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject strategické řízení cs
dc.subject muzea cs
dc.subject galerie cs
dc.subject kulturní organizace cs
dc.subject rozvoj publika cs
dc.subject návštěvnická zkušenost cs
dc.subject budování kapacit cs
dc.subject nové obchodní modely cs
dc.subject přístupnost cs
dc.subject udržitelnost cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject strategy management en
dc.subject museum en
dc.subject galleries en
dc.subject culture organization en
dc.subject audience development en
dc.subject visitor experience en
dc.subject capacity building en
dc.subject new business models en
dc.subject accessibility en
dc.subject sustainability en
dc.subject communication plan en
dc.title Komunikační plán k zahájení strategických aktivit v kulturních organizacích
dc.title.alternative Communication Plan to Launch Strategic Activities within Cultural Organizations
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated The purpose of the Thesis is to create a communication plan that would motivate cultural organizations to launch their strategic activities. The theoretical part of the work provides essential starting points concerning cultural organizations, new approaches that appear in this area, and their strategic management. The analytical part maps the state of Czech cultural organizations and evaluates and interprets the qualitative survey, which was conducted in the form of personal interviews. In the project part, based on the information found in the research, a communication plan is compiled under the auspices of the newly emerging Shifters studio.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62518
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
večerková_2022_dp.pdf 4.307Mb PDF View/Open None
večerková_2022_op.doc 116.5Kb Unknown View/Open None
večerková_2022_vp.doc 125Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account