Interakční styl začínajícího učitele

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interakční styl začínajícího učitele

Show full item record

No preview available
Title: Interakční styl začínajícího učitele
Author: Majzlíková, Natálie
Advisor: Gavora, Peter
Abstract: Diplomová práce se zabývá interakčním stylem začínajících učitelů na 1. stupni základní školy. V teoretické části se zaměřuji na vymezení klíčových pojmů, které souvisí s výukovou komunikací a interakci. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak začínající učitelé popisují interakční styl a jak interakční styl učitele hodnotí žáci ve čtvrtých a pátých ročnících základních škol. Sběr dat probíhal metodou dotazníku QTI. Výzkumu se zúčastnilo celkem 120 respondentů - 6 začínajících učitelek a 114 žáků. Výsledky ukázaly rozdílné hodnoty mezi žáky a začínajícími učitelkami.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50905
Date: 2021-10-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav školní pedagogiky
Discipline: Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Grade for thesis and defense: E 60136


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
majzlíková_2022_dp.pdf 2.797Mb PDF View/Open None
majzlíková_2022_op.pdf 358.3Kb PDF View/Open None
majzlíková_2022_vp.pdf 543.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account