Projekt zvyšování konkurenceschopnosti e-shopu www.promodarky.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvyšování konkurenceschopnosti e-shopu www.promodarky.cz

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvyšování konkurenceschopnosti e-shopu www.promodarky.cz
Author: Švehlová, Petra
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Cílem diplomové práce je vypracovat projekt, který povede ke zvyšování konkurenceschopnosti e-shopu s reklamními předměty www.promodarky.cz. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje základní pojmy z oblasti konkurenceschopnosti, konkurence, budování značky, marketingového výzkumu a internetového prodeje. Praktickou část tvoří analytická a projektová část. V analytické části je charakterizován e-shop www.promodarky.cz a je zpracována analýza konkurenčního prostředí včetně Porterovy analýzy pěti sil. Dále byla provedena SWOT analýza a kvantitativní marketingový výzkum. Následuje projekt zvyšování konkurenceschopnosti e-shopu, který je vytvořen na základě výsledků získaných z provedených analýz. Projekt je zhodnocen pomocí nákladové, rizikové a časové analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51146
Date: 2022-02-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
švehlová_2022_dp.pdf 1.780Mb PDF View/Open None
švehlová_2022_op.docx 48.48Kb Unknown View/Open None
švehlová_2022_vp.pdf 217.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account