Význam ústavní výchovy pro romskou mládež

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam ústavní výchovy pro romskou mládež

Show simple item record

dc.contributor.advisor Blaštíková, Lucie
dc.contributor.author Pavelková, Alena
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:33Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:33Z
dc.date.issued 2022-01-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51204
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o tématu významu ústavní výchovy pro romskou mládež. Teoretická část se zaměřuje na vymezení oblastí týkající se života Romů a jejich specifik. Dále se věnuje ústavní výchově, konkrétněji pak dětským domovům, naposled se zaměřuje na adolescentní věk, kde je popisován a charakterizován. Prostřednictvím kvalitativně zaměřeného empirického výzkumu je cílem zjistit, jaký význam má pro romské adolescentní děti dětský domov. Získaná data z polostrukturovaného rozhovoru byla analyzována pomocí jednotlivých analytických kroků zakotvené teorie.
dc.format 68
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ústavní výchova cs
dc.subject dětský domov cs
dc.subject adolescentní věk cs
dc.subject Romské etnikum cs
dc.subject osobnostní rozvoj cs
dc.subject institutional education en
dc.subject children's home en
dc.subject adolescent age en
dc.subject Roma ethnic group en
dc.subject personal development en
dc.title Význam ústavní výchovy pro romskou mládež
dc.title.alternative The Importance of Institutional Education for Roma Youth
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lukešová, Michaela
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the topic of the importance of institutional education for Roma youth. The theoretical part focuses on the definition of areas related to the life of Roma and their specifics. This part also focuses on institutional education, more specifically children's homes, at last focusing on adolescent age, where the age is described and characterized. Through qualitatively focused empirical research, the aim is to find out what significance a children's home has for Roma adolescent children. The obtained data from the semi-structured interview were analyzed by using individual analytical steps of the grounded theory.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 61036
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
pavelková_2022_dp.pdf 3.031Mb PDF View/Open None
pavelková_2022_op.docx 17.57Kb Unknown View/Open None
pavelková_2022_vp.docx 19.33Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account