Customer journey studentů na stážích v České televizi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Customer journey studentů na stážích v České televizi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Hrůzová, Šárka
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:35Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:35Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51259
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá tématem customer journey studentů na stážích v České televizi. Cílem práce je vytvořit cestu studentů na jejich stáží v ČT a zjistit jejich pohled a celkové zhodnocení programu stáží. V teoretické části práce jsou nadefinovány pojmy jako customer journey, customer journey map a také customer experience. Dále práce vysvětluje pojmy spadající pod marketing, HR marketing se specifikací na studentské prostředí či spotřebitelské chování. V této části je uvedena i metodika práce, která obsahuje cíl a účel výzkumu, výzkumné otázky, profil recipientů a metodu šetření. Praktická část se věnuje výsledkům výzkumného šetření. Na základě analýzy dat je popsána customer journey studentů na stážích v ČT společně s grafickým znázorněním customer journey map.
dc.format 66 s. (110 505 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cesta zákazníka cs
dc.subject studenti cs
dc.subject HR marketing cs
dc.subject stáže cs
dc.subject Česká televize cs
dc.subject customer journey en
dc.subject students en
dc.subject HR marketing en
dc.subject internships en
dc.subject Czech television en
dc.title Customer journey studentů na stážích v České televizi
dc.title.alternative Student's Customer Journey on Internships at Czech television
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Káčerková, Eliška
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the topic of student's customer journey on internships at Czech television. The aim of the thesis is to create a student's journey on their internships in Czech television and to find out their point of view and overall evaluation of their internship programs. The theoretical part of this work defines terms such as customer journey, customer journey map and also customer experience. Furthermore, the work explains the terms related to marketing, HR marketing with a specification of the student environment or consumer behaviour. This part also presents the methodology of the work, which contains the goal and purpose of the research, research questions, the profile of the recipients and the survey method. The practical part deals with the results of the research survey. The student's customer journey on internships at Czech television is described based on the data analysis and supplemented with a graphical representation of the customer journey map.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62634
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
hrůzová_2022_dp.pdf 1.346Mb PDF View/Open None
hrůzová_2022_op.pdf 142.7Kb PDF View/Open None
hrůzová_2022_vp.pdf 51.60Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account