Současný stav CRM a marketingové komunikace a jejich optimalizace ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Současný stav CRM a marketingové komunikace a jejich optimalizace ve vybrané firmě

Show full item record

No preview available
Title: Současný stav CRM a marketingové komunikace a jejich optimalizace ve vybrané firmě
Author: Pospíchal, Lubor
Advisor: Mezulánik, Radek
Abstract: Diplomová práce pojednává o současném stavu marketingové komunikace a aplikaci nového interního informačního systému ve vybrané firmě, zabývající se převážně dezinfekcí vody vnemocničních a rehabilitačních zařízeních. Jejím cílem bylo zlepšení propagace a organizace vnitřních dat nejen pro úsporu času zaměstnanců, ale především pro zvýšení kvality evidence veškeré činnosti. Cílem teoretické části byla rešerše, která byla zaměřena na oblast marketingové komunikace a také oblast implementace CRM systémů ve firmách. Cílem praktické části bylo analyzovat současný stav marketingové komunikace a implementace CRM systému ve vybrané firmě. Praktická část je složena z analytické a projektové části. V analytické části je charakterizován aktuální stav firmy z hlediska marketingové komunikace a implementace CRM systémů a v projektové části jsou uvedeny některé návrhy řešení pro lepší efektivitu v těchto oblastech.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51451
Date: 2022-02-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management ve zdravotnictví


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pospíchal_2022_dp.pdf 3.164Mb PDF View/Open None
pospíchal_2022_op.pdf 1.267Mb PDF View/Open None
pospíchal_2022_vp.docx 47.29Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account