Reflexe rozdílů mezi tradiční mateřskou školou a fakultní mateřskou školou

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reflexe rozdílů mezi tradiční mateřskou školou a fakultní mateřskou školou

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Kůřilová, Monika
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:43Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:43Z
dc.date.issued 2021-10-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51456
dc.description.abstract V bakalářské práci se autorka zabývá reflexí rozdílů tradiční mateřské školy a fakultní mateřské školy z pohledu učitelů. V teoretické části vymezuje současné pojetí instituce mateřských škol a jejich úlohu, popisuje fakultní mateřské školy a jejich role v přípravě budoucích učitelů, firemní mateřské školy, jejich vznik a typologii mateřských škol. V empirické části autorka odhaluje rozdíly mezi tradiční a fakultní mateřskou školou, prostřednictvím kvalitativního výzkumu, realizovaného formou interview s učitelkami těchto mateřských škol. Na základě analýzy rozhovorů byly zjištěny specifika tradičních a fakultních mateřských škol.
dc.format 50 s. (68 081 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject tradiční mateřská škola cs
dc.subject fakultní mateřská škola cs
dc.subject firemní mateřská škola cs
dc.subject traditional preschool en
dc.subject university preschool en
dc.subject corporate preschool en
dc.title Reflexe rozdílů mezi tradiční mateřskou školou a fakultní mateřskou školou
dc.title.alternative Reflection on differences between a traditional kindergarten and a university kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Machová, Anita
dc.date.accepted 2022-06-01
dc.description.abstract-translated This Bachelor's thesis focuses on reflection of differences between traditional preschool and university preschool from the perspective of teachers. The theoretical part defines the current concept of preschool institutions and their role, describes the university preschool and their role in the preparation of future teachers. Corporate preschool, their origin and typology of preschools. The empirical part reveals differences between traditional and university preschool, through qualitative research in the form of interviews with teachers of these preschools. Based on the analysis of the interviews, the specifics of traditional and university preschools were identified.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 60201
dc.date.submitted 2022-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
kůřilová_2022_dp.pdf 1.462Mb PDF View/Open None
kůřilová_2022_op.pdf 354.9Kb PDF View/Open None
kůřilová_2022_vp.pdf 139.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account