Agentura Zvonek v segmentu obchodování s realitami po internetu a způsoby její komunikace

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Agentura Zvonek v segmentu obchodování s realitami po internetu a způsoby její komunikace

Show full item record

No preview available
Title: Agentura Zvonek v segmentu obchodování s realitami po internetu a způsoby její komunikace
Author: Zvonek, Miroslav
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Efektivní internetové marketingové komunikace přinášejí realitním kancelářím nové mož-nosti v segmentu obchodování s realitami. Ve své diplomové práci se zabývám tématikou obchodování s nemovitostmi prostřednictvím média 21. století - Internetu. Zaměřuji se na analýzu internetových marketingových komunikací v konkrétním existujícím subjektu, v realitní kanceláři Agentura Zvonek, a především analýzu nejužívanějších a nejefektivněj-ších nástrojů pro elektronický marketing v tak specifické oblasti, jako je realitní trh v České republice. V projektové části práce navrhuji konkrétní nástroje k dosažení požadovaných cílů, získaných na základě analýz v praktické části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5147
Date: 2008-04-25
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 7573


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zvonek_2008_dp.pdfBlocked 3.009Mb PDF
zvonek_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
zvonek_2008_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account