Návrh eventu Ostravské vánoce 2022

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh eventu Ostravské vánoce 2022

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Kočíř, Petr
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:47Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:47Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51559
dc.description.abstract Vzhledem k vývoji marketingové komunikace, na který by měla efektivně reagovat státní správa a samospráva, není vhodné zanedbat ani čas vánočních svátků. Vzhledem k tradicím pořádání vánočních trhů v centrech měst i vesnic se nabízí jednotlivým úřadům tuto skutečnost využít. Protože by i úřad měl umět využít moderních nástrojů komunikačního mixu, nabízí se realizace tematického vánočního eventu. V teoretické části této diplomové práce budou nejprve objasněny důležité pojmy v oblasti marketingu, marketingové komunikace se zaměřením na státní správu a samosprávu a problematika marketingu služeb. Praktická část se obsahuje především na analýzu marketingové komunikace statutárního města Ostrava a eventů, příp. městem realizovaných kampaní. Na základě vyhodnocení kvalitativního výzkumu a focus group analýzy jsou vypracovány návrhy na zlepšení, které směřují ke zvýšení kvality těchto městských aktivit. Projektová část obsahuje komplexní návrh projektu Ostravské vánoce pro rok 2022.
dc.format 131 s. (173 141 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject event cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject focus group cs
dc.subject Ostrava cs
dc.subject Ostravské vánoce cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject event en
dc.subject campaign en
dc.subject qualitative research en
dc.subject focus group en
dc.subject Ostrava en
dc.subject Ostrava Christmas en
dc.title Návrh eventu Ostravské vánoce 2022
dc.title.alternative Design of the Event Ostravské vánoce 2022
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated In view of the development of marketing communication, to which the state and local government should respond effectively, it is not advisable to neglect the Christmas holidays. In view of the tradition of holding Christmas markets in town and village centres, individual authorities should take advantage of this. As the authorities should also be able to use modern communication mix tools, a thematic Christmas event is proposed. In the theoretical part of this diploma thesis important concepts in the field of marketing, marketing communication with a focus on state and local government and service marketing issues will first be explained. The practical part contains mainly the analysis of marketing communication of the statutory city of Ostrava and events or campaigns implemented by the city. On the basis of the evaluation of qualitative research and focus group analysis, suggestions for improvement are developed, which aim to increase the quality of these city activities. The project section contains a comprehensive proposal for the Ostrava Christmas project for 2022.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62219
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
kočíř_2022_dp.pdf 6.885Mb PDF View/Open None
kočíř_2022_op.pdf 157.7Kb PDF View/Open None
kočíř_2022_vp.pdf 189.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account