Klima třídy na malotřídních školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Klima třídy na malotřídních školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Iva
dc.contributor.author Ondříšková, Klára
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:55Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:55Z
dc.date.issued 2022-01-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51762
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na zjištění klimatu ve třídách na malotřídních školách. Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů, které se týkají tématu klimatu třídy, prostředí třídy a školy, různými typy klimatu, popisem malotřídních škol, jejich historií a současností. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum, konkrétně dotazníkové šetření, které jsme uplatnili vybrané malotřídní školy. Přesněji jsme ho využili u žáků 3., 4. a 5. třídy.
dc.format 67 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject malotřídní škola cs
dc.subject klima třídy cs
dc.subject typy klimatu cs
dc.subject prostředí školní třídy cs
dc.subject žák cs
dc.subject učitel cs
dc.subject sociální skupina cs
dc.subject small school with mixed-age classrooms en
dc.subject class climate en
dc.subject types of climate en
dc.subject school classroom environment en
dc.subject pupil en
dc.subject teacher en
dc.subject social group en
dc.title Klima třídy na malotřídních školách
dc.title.alternative The Class Climate of Mixed-Age Small Schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on finding the climate in classrooms at small schools with mixed-age classrooms. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the definition of basic concepts that relate to the topic of classroom climate, classroom and school environment, different types of classroom climate, a description of small schools with mixed-age classrooms, their history and present. The practical part contains quantitative research, in a form of questionnaire survey, which we applied to selected small schools with mixed-age calassrooms. Pupils who filled out the questionnaires are pupils of 3rd, 4th and 5th grade.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 61035
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2022-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
ondříšková_2022_dp.pdf 2.249Mb PDF View/Open None
ondříšková_2022_op.docx 24.12Kb Unknown View/Open None
ondříšková_2022_vp.docx 18.41Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account