Zapojení digitálních influencerů do vybraných kampaní na podporu značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zapojení digitálních influencerů do vybraných kampaní na podporu značky

Show full item record

No preview available
Title: Zapojení digitálních influencerů do vybraných kampaní na podporu značky
Author: Hlisnikovská, Anna
Advisor: Šramová, Blandína
Abstract: Téma bakalářské práce je zapojení digitálních influencerů do kampaní na podporu značky. Cílem práce je ověření, jakým způsobem může reálně fungovat zapojení digitálních influencerů do kampaní na podporu značky ve srovnání s teoretickými pravidly a doporučeními. Ověření je založeno na rozhovoru s brand managerem kampaně vybrané značky. Dále analýzou zvolených influencerů, jejich sociálních sítí příspěvků podporujících kampaň značky. Výzkum představuje reálné zapojení digitálních influencerů a také může poukázat na rozdíly od teoretických pravidel. Výchozím výsledkem je navržení změn a zlepšení v rámci spoluprací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51821
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 62586


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hlisnikovská_2022_dp.pdf 2.492Mb PDF View/Open None
hlisnikovská_2022_op.doc 141.5Kb Unknown View/Open None
hlisnikovská_2022_vp.doc 114.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account