Specifický přístup učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifický přístup učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole

Show full item record

No preview available
Title: Specifický přístup učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole
Author: Rachůnková, Tereza
Advisor: Žáková, Iva
Abstract: Bakalářské práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se specifickým přístupem učitele k dětem s narušenou komunikační schopností v mateřské škole. Teoretická část práce popisuje výskyt nejčastějších typů narušené komunikační schopnosti v mateřské škole, učitele mateřské školy a jeho přístup k dětem a integraci dětí s narušenou komunikační schopností do mateřské školy. V praktické části je hlavním cílem zjistit specifika přístupu učitele k dětem s narušenou komunikační schopností. Výzkumné šetření je kvalitativního charakteru a bylo použito polostrukturované interview. Výzkumný vzorek tvořilo 8 učitelek ze Zlínského a Jihomoravského kraje, které měly zkušenost s dítětem s narušenou komunikační schopností. Výzkumné šetření odhalilo přístup učitele k dětem, které měly narušenou komunikační schopnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51840
Date: 2021-10-12
Availability: Bez omezení
Department: Ústav školní pedagogiky
Discipline: Učitelství pro mateřské školy


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
rachůnková_2022_dp.pdf 1.526Mb PDF View/Open None
rachůnková_2022_op.pdf 357.0Kb PDF View/Open None
rachůnková_2022_vp.pdf 331.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account