Vizualizace Zlína z konce 19. století ve virtuální realitě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vizualizace Zlína z konce 19. století ve virtuální realitě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pokorný, Pavel
dc.contributor.author Šilhavíková, Hana
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:59Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:59Z
dc.date.issued 2021-12-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51856
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je převést existující počítačovou aplikaci s prohlídkou Zlína z konce 19. století z pohledu první či třetí osoby, která byla vytvořena v rámci předcházející práce, na program funkční ve virtuální realitě. Pro tyto účely je využito programu Unreal Engine, v němž vzniká samotná aplikace, a také programu Blender pro doplnění stávajícího 3D modelu o detaily navyšující realističnost celé scény. Z Fakulty aplikované informatiky byl pro testování aplikace zapůjčen headset pro virtuální realitu Oculus Quest.
dc.format 86 s
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Vizualizace cs
dc.subject Architektura cs
dc.subject Zlín cs
dc.subject 19. století cs
dc.subject Historie cs
dc.subject Blender cs
dc.subject Unreal Engine cs
dc.subject 3D grafika cs
dc.subject 3D modelování cs
dc.subject Virtuální realita cs
dc.subject HMD cs
dc.subject Oculus Quest cs
dc.subject Visualization en
dc.subject Architecture en
dc.subject Zlin en
dc.subject 19th century en
dc.subject History en
dc.subject Blender en
dc.subject Unreal Engine en
dc.subject 3D graphics en
dc.subject 3D modeling en
dc.subject Virtual reality en
dc.subject HMD en
dc.subject Oculus Quest en
dc.title Vizualizace Zlína z konce 19. století ve virtuální realitě
dc.title.alternative Visualisation of Zlin From the Late 19th Century Using Virtual Reality
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Drofová, Irena
dc.date.accepted 2022-06-09
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to convert computer application of sightseeing tour through Zlin in the end of 19th century, that already exist, from previous thesis to a new functional program for virtual reality. For this thesis is used program Unreal Engine for application creation and program Blender to complete details in 3D model. This program is used for getting more realistic outcome. Virtual reality headset Oculus Quest were borrowed from Faculty of Applied Informatics and are used for application testing.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Software Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 61207
dc.date.submitted 2022-05-23


Files in this item

Files Size Format View Description
šilhavíková_2022_dp.pdf 7.787Mb PDF View/Open None
šilhavíková_2022_op.pdf 218.2Kb PDF View/Open None
šilhavíková_2022_vp.pdf 141.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account