Vývoj formátu distanční výuky v průběhu pandemie koronaviru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj formátu distanční výuky v průběhu pandemie koronaviru

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prokopová, Zdenka
dc.contributor.author Jančík, Martin
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:24:02Z
dc.date.available 2022-07-15T09:24:02Z
dc.date.issued 2021-12-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51940
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá vývojem formátu distanční výuky během pandemie koronaviru. V teoretické části práce je vysvětlena problematika tématu a popsána teoretická východiska. V praktické části je realizován kvalitativní výzkum ve vybrané instituci, jehož výsledkem jsou důležitá data a poznatky pedagogů. Součástí tohoto výzkumu je dotazníkové šetření, pomocí kterého získáme další důležité informace, které využijeme v praktické části. Dalším bodem praktické části je popis vývoje formátu distanční výuky v průběhu pandemie na vybrané instituci. Velmi důležitý je průběh učení se učitelů v měnících se podmínkách, který se během pandemie výrazně mění. Dle získaných informací, dat, poznatků a zkušeností zhodnotíme pozitiva a negativa různých formátů distanční výuky.
dc.format 50
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject distanční výuka cs
dc.subject formát cs
dc.subject koronavirus cs
dc.subject negativa cs
dc.subject pandemie cs
dc.subject pozitiva cs
dc.subject vývoj cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject distance education en
dc.subject format en
dc.subject coronavirus en
dc.subject negatives en
dc.subject pandemic en
dc.subject positives en
dc.subject development en
dc.subject research en
dc.title Vývoj formátu distanční výuky v průběhu pandemie koronaviru
dc.title.alternative Development of Distance Education Format During a Coronavirus Pandemic
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šilhavý, Petr
dc.date.accepted 2022-06-21
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis examines the evolution of the distance education form during the coronavirus pandemic. The theoretical part of the thesis explains the topic and describes the theoretical background. In the practical part, qualitative research is conducted in a selected institution, which results in important data and findings of the teachers. As part of this research, a questionnaire survey is prepared, through which we obtain further important information that will be used in the practical part. The next part of the practical section describes the evolution of the distance education format during the pandemic at the selected institution. Of great importance is the learning process of teachers in changing conditions, which changes significantly during a pandemic. Based on the information, data, findings and experiences, We will evaluate the positives and negatives of different distance education formats.
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies in Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 60671
dc.date.submitted 2022-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
jančík_2022_dp.pdf 1.543Mb PDF View/Open None
jančík_2022_op.pdf 150.1Kb PDF View/Open None
jančík_2022_vp.pdf 139.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account