Marketingové komunikace ŠKODA AUTO a.s. při náboru zaměstnanců z řad technicky zaměřených studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace ŠKODA AUTO a.s. při náboru zaměstnanců z řad technicky zaměřených studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace ŠKODA AUTO a.s. při náboru zaměstnanců z řad technicky zaměřených studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Author: Benická, Lucie
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi společnosti ŠKODA AUTO a.s. při náboru zaměstnanců z řad technicky zaměřených studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Jejím cílem je identifikovat faktory, které ovlivňují postoje těchto studentů, a na základě toho navrhnout vhodný způsob komunikace a připravit marketingový komunikační mix za účelem přivedení právě těchto studentů do společnosti. První část této práce se kromě personálního marketingu a marketingových komunikací věnuje i značce zaměstnavatele a vlivu pandemie COVID-19 na nábor zaměstnanců. Druhá část této práce pak zkoumá personální marketing společnosti ŠKODA AUTO a.s. a navrhuje doporučení k získání technicky zaměřených studentů UTB, která byla definována na základě provedeného kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51964
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 62579


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
benická_2022_dp.pdf 3.255Mb PDF View/Open None
benická_2022_op.pdf 156.8Kb PDF View/Open None
benická_2022_vp.pdf 152.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account