Spolupráce učitelů s asistenty pedagoga na základních školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spolupráce učitelů s asistenty pedagoga na základních školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Iva
dc.contributor.author Tihlaříková, Tereza
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:24:03Z
dc.date.available 2022-07-15T09:24:03Z
dc.date.issued 2022-01-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51966
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na téma spolupráce učitelů s asistenty pedagoga na základních školách. Člení se na dvě části, tedy teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází ze studia odborné literatury a týká se vymezení nejdůležitějších pojmů souvisejících s problematikou, definuje také profesi asistenta pedagoga a učitele na základní škole. Podstatná část práce je věnována spolupráci těchto dvou pedagogických pracovníků. V praktické části je tato spolupráce zkoumána pomocí dotazníkového šetření, přičemž hlavním výzkumným cílem je zjistit, jak učitelé na základních školách hodnotí spolupráci s asistenty pedagoga.
dc.format 89 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject inkluze cs
dc.subject podpůrná opatření cs
dc.subject základní školy cs
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject učitel základní školy cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject inclusion en
dc.subject supportive measures en
dc.subject education en
dc.subject primary schools en
dc.subject teaching assistant en
dc.subject primary school teacher en
dc.subject cooperation en
dc.title Spolupráce učitelů s asistenty pedagoga na základních školách
dc.title.alternative Cooperation of Teachers and Teaching Assistants at Primary Schools
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Blaštíková, Lucie
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the topic of teachers and teaching assistants cooperation at primary schools. It consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part is based on research of professional literature, and it's composed of three chapters. Their content revolves around explaining the most important terms, description of the teacher and teaching assistant professions and the cooperation of these two subjects. In practical part the topic is further examined by a questionnaire survey, where the aim is to find out how do teachers at primary schools evaluate the cooperation with their teaching assistants.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 61061
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
tihlaříková_2022_dp.pdf 1.972Mb PDF View/Open None
tihlaříková_2022_op.docx 19.40Kb Unknown View/Open None
tihlaříková_2022_vp.docx 18.99Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account