Domácí vzdělávání dětí školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Domácí vzdělávání dětí školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Kičmer, Michal
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:24:04Z
dc.date.available 2022-07-15T09:24:04Z
dc.date.issued 2022-01-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51993
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá individuálním vzděláváním dětí v domácím prostředí. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol - teoretická východiska, individuální vzdělávání v praxi, škola a její úloha v individuálním vzdělávání. Praktická část je zaměřena na rodiny s dětmi v individuálním vzdělávání, jejich motivaci k přechodu na tento druh vzdělávání, na průběh výuky a formy přezkoušení ve škole. Cílem praktické části bylo zjistit, jak žijí rodiny s dětmi, které nenavštěvují klasickou základní školu. Pro zjištění těchto soužití byly využity případové studie. Tento výzkum může posloužit jako inspirace pro rodiče, kteří o individuální výuce uvažují anebo jejichž dětí nejsou spokojené v běžné škole.
dc.format 71s (134502 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Individuální vzdělávání cs
dc.subject domácí škola cs
dc.subject domácí vzdělávání cs
dc.subject alternativní vzdělávání cs
dc.subject rodina cs
dc.subject individual education en
dc.subject home school en
dc.subject alternative education en
dc.subject family en
dc.title Domácí vzdělávání dětí školního věku
dc.title.alternative Homeschooling of School Children
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Iva
dc.date.accepted 2022-05-26
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with individual education of children in the home environment. The theoretical part is divided into three chapters - theoretical way out, individual education in practice, school and its role in individual education. The practical part is focused on families with children in individual education, their motivation to switch to this type of education, the course of teaching and forms of examination at school. The aim of the practical part was to find out how families with children who do not attend a classic primary school live. Case studies were used to identify these coexistences. This research can serve as an inspiration for parents who are considering individual tuition or whose children are not happy in a regular school.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 61440
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2022-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
kičmer_2022_dp.pdf 1.536Mb PDF View/Open None
kičmer_2022_op.docx 47.31Kb Unknown View/Open None
kičmer_2022_vp.docx 16.33Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account