Fortnite jako reklamní platforma

DSpace Repository

Language: English čeština 

Fortnite jako reklamní platforma

Show full item record

No preview available
Title: Fortnite jako reklamní platforma
Author: Grabský, Martin
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu reklamního prostředí videohry Fortnite, konkrétněji, využívání reklamních prostředků ve hře samotné. Zabývá se jaká forma propagace/kolaborace má na české a slovenské hráče největší vliv. Teoretická část se zaměřuje na základní pojmy a stanovení metod, cílů a výzkumné otázky. Praktická část následně představuje videohru Fortnite a její fungování a jaké formy propagace využívá v praxi spolu s dotazníkem který má zhodnotit která forma novodobé reklamy má na hráče největší vliv.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52055
Date: 2022-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: E 62631


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
grabský_2022_dp.pdf 2.610Mb PDF View/Open None
grabský_2022_op.doc 358.5Kb Unknown View/Open None
grabský_2022_vp.doc 97Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account