Position of the Cannes Lions in the World of Advertising

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Position of the Cannes Lions in the World of Advertising

Show full item record

No preview available
Title: Position of the Cannes Lions in the World of Advertising
Author: Světlíková, Pavla
Advisor: Zavřelová, Veronika
Abstract: Cílem této práce je analyzovat pozici mezinárodního reklamního festivalu Cannes Lions z různých úhlů pohledu. Teoretická část popisuje základní terminologii a problematiku vzta-hující se k marketingové strategii, konkurenční pozici a event marketingu. Analytická část popisuje festival Cannes Lions a jeho konkurenci a prezentuje výsledky kvalitativního průzkumu zaměřeného na názory cílové skupiny festivalu. Autorka také popisuje pozici festivalu Cannes Lions z pohledu organizátora, z pohledu cílových zákazníků a popisuje jeho pozici v odvětví marketingových komunikací. V projektové části autorka navrhuje možné způsoby, jak vylepšit pozici festivalu v mysli cílových zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/524
Date: 2006-05-15
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
světlíková_2006_dp.pdfBlocked 570.6Kb PDF
světlíková_2006_vp.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open
světlíková_2006_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account