Analýza marketingového mixu dobrodružné dovolené cestovní kanceláře AKA Travel

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu dobrodružné dovolené cestovní kanceláře AKA Travel

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu dobrodružné dovolené cestovní kanceláře AKA Travel
Author: Nawratová, Petra
Advisor: Nováček, Jozef
Abstract: Cílem této bakalářské práce je analyzovat 4 hlavní marketingové nástroje, které agentura AKA Travel uplatňuje a těmi jsou cena, produkt, distribuce a komunikační mix. A na základě této analýzy jsou navržena zlepšení pro marketingový mix. Navrhuje rozšíření produktu, cenovou diferenciaci, návrh na zefektivnění distribučních cest a komunikačního mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/527
Date: 2005-12-09
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: E


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
nawratová_2006_bp.pdf 343.9Kb PDF View/Open
nawratová_2006_vp.pdf 68.50Kb PDF View/Open
nawratová_2006_op.pdf 375.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account