Percepce sociální reklamy u dospívající generace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Percepce sociální reklamy u dospívající generace

Show full item record

No preview available
Title: Percepce sociální reklamy u dospívající generace
Author: Capková, Aneta
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Bakalářská práce zkoumá percepci sociální reklamy u současné dospívající generace. Cílem práce je zjistit, zda dospívající generace vnímá a sleduje sociální reklamu, jestli chápe její obsah a poslání a zda je tento typ reklamy schopen ovlivnit její chování a myšlení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy sociální marketing a sociální reklama z pohledu současnosti i historie. Dále je součástí práce přiblížení percepce sociální reklamy dospívající generací. Součástí praktické části je analýza provedeného výzkumného šetření a zodpovězení stanovených výzkumných otázek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52821
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
capková_2023_dp.pdf 1.696Mb PDF View/Open None
capková_2023_op.doc 264.5Kb Unknown View/Open None
capková_2023_vp.doc 107.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account