Eye tracking v podnikové prodejně firmy Váhala a spol. s r.o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Eye tracking v podnikové prodejně firmy Váhala a spol. s r.o

Show full item record

No preview available
Title: Eye tracking v podnikové prodejně firmy Váhala a spol. s r.o
Author: Denk, Tomáš
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Bakalářská práce pojednává o využití mobilních eye trackingových brýlí v podnikové prodejně firmy Váhala a spol. s r.o. Jedná se o in-store monitoring prodejny s potravinami, ve které je zhruba 50 % výrobků právě od firmy Váhala a spol. s r.o. Cílem práce je zmonitorovat prostředí prodejny, rozložení produktů, efektivitu komunikačních prvků, které působí na zákazníka. V teoretické části se práce věnuje tématům jako maloobchod, fyziologii oka a plynule navazuje na neuromarketing a metodu eye trackingu. Praktická část pak obeznamuje o zkoumaném objektu a samotný výzkum eye trackingovou metodou obohacenou o hloubkový rozhovor.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52822
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
denk_2023_dp.pdf 4.468Mb PDF View/Open None
denk_2023_op.doc 124Kb Unknown View/Open None
denk_2023_vp.pdf 154.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account