Komunikační nástroje využívané k získávání zaměstnanců ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační nástroje využívané k získávání zaměstnanců ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Mašláňová, Vendula
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:20Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:20Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52842
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o HR marketingu a zabývá se efektivitou komunikačních nástrojů pro konkrétní firmu. HR marketing se věnuje získávání, výběru a udržení pracovníků v organizaci. V teoretické části jsou vymezeny klíčové pojmy, je definován model marketingového mixu z pohledu HR marketingu, popsán proces získávání zaměstnanců a jsou zde představeny využívané nástroje a aktuální trendy. Praktická část práce představuje vybranou společnost. Seznamuje s výsledky výzkumu formou polostrukturovaných rozhovorů a dotazníkového šetření. Obě formy výzkumu analyzují efektivitu jednotlivých komunikačních nástrojů a její výsledky budou sloužit ke zlepšení efektivity náborových řízení.
dc.format 59 s. (78 300 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject HR marketing cs
dc.subject získávání zaměstnanců cs
dc.subject řízení lidských zdrojů cs
dc.subject personální management cs
dc.subject Employer branding cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační nástroje cs
dc.subject HR marketing en
dc.subject employee acquisition en
dc.subject human resources management en
dc.subject personnel management en
dc.subject Employer branding en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication tools en
dc.title Komunikační nástroje využívané k získávání zaměstnanců ve vybrané firmě
dc.title.alternative Communication Tools Used to Recruit Employees in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis discusses HR marketing and deals with the effectiveness of communication tools for a specific company. HR marketing deals with the acquisition, selection and retention of employees in the organization. In the theoretical part, key concepts are defined, the marketing mix model is defined from the perspective of HR marketing, the process of recruiting employees is described, and the tools used and current trends are presented here. The practical part of the work presents the selected company. It introduces the research results in the form of semi-structured interviews and questionnaires. Both forms of the research analyse the effectiveness of individual communication tools, and the results of this work will serve to improve the effectiveness of recruitment procedures.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65785
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
mašláňová_2023_dp.pdf 1.317Mb PDF View/Open None
mašláňová_2023_op.doc 118Kb Unknown View/Open None
mašláňová_2023_vp.pdf 142.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account