Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gamalová, Kamila
dc.contributor.author Pospíšilová, Aneta
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:20Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:20Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52851
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikaci multižánrového hudebního festivalu Colours of Ostrava. V teoretické části jsou představeny stěžejní pojmy marketingu a kultury, jako například komunikační mix, PR, sponzoring či segmentace publika. Praktická část bude věnována vybraným hudebním festivalům a analýze marketingové komunikace konkrétního hudebního festivalu Colours of Ostrava. Analýza je prováděna na základě teoretické části a podložena provedenou focus group. Na konci práce jsou zmíněny chyby v komunikaci a následuje doporučení na zlepšení.
dc.format 56 s. (78897)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hudební festival cs
dc.subject hudba cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject Colours of Ostrava cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject music festival en
dc.subject music en
dc.subject marketing communications en
dc.subject Colours of Ostrava en
dc.subject social media en
dc.title Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava
dc.title.alternative Marketing Communications of the Colours of Ostrava Festival
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gartnerová, Eva
dc.date.accepted 2023-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with marketing communications of the multi-genre music festival Colours of Ostrava. The theoretical part of the thesis introduces the main terms of marketing and culture, such as communication mix, PR, sponzoring or segmentation of the target audience. The practical part will be dedicated to chosen music festivals and analysis of marketing communications of a particular music festival Colours of Ostrava. The analysis is provided on the basis of the theoretical part and also supported by a focus group. At the end of the thesis the mistakes in communication will be mentioned and recommendation for improvement follows.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65801
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
pospíšilová_2023_dp.pdf 1.983Mb PDF View/Open None
pospíšilová_2023_op.doc 115Kb Unknown View/Open None
pospíšilová_2023_vp.doc 142Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account