Covid 19 a očkovací kampaň na Slovensku a v Čechách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Covid 19 a očkovací kampaň na Slovensku a v Čechách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Hlavatá, Anežka
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:24Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:24Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52926
dc.description.abstract Pandemie se stala celosvětovým fenoménem, na který museli všechny státy světa adekvátně reagovat, aby ji překonali. Bakalářská práce si klade za cíl zjistit zmapovat vnímaní kampaní na očkovaní vůči viru Covid-19 . Jedná se o kampaně vedené na Slovensku i v Čechách mezi Slováky žijícími v České republice a na Slovensku. Kampaně odkazovali na prevenci nákazy vůči virusu a důležitosti očkovaní. Důraz je kladen na zjištěni účinnosti a efektivnosti zkoumaných kampaní a jejich dopadech na společnost. Teoretická část pojednává o prvcích sociálního marketingu během pandemie, objasňuje prvky krizový komunikace, strategického plánování a zároveň analyzuje vzniklé mýty souvisící s pandemii a nepravdivé informace v spojení s vakcínou a s očkováním. V praktický části se prostřednictvím kvalitativní metody a na základě polo-strukturovaných rozhovorů analyzuje, jaký vplyv měli očkovací kampaně na respondenty. Analýza rozhovorů povede k zodpovězení výzkumných otázek.
dc.format 61 s. (90 233)
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Covid-19 cs
dc.subject očkovací kampaně cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject krizová komunikace cs
dc.subject dezinformace cs
dc.subject Covid-19 en
dc.subject vaccine campaigns en
dc.subject social marketing en
dc.subject crisis communication disinformation en
dc.title Covid 19 a očkovací kampaň na Slovensku a v Čechách
dc.title.alternative Vaccinaction Campaign Against Covid 19 in Slovakia and Czech Republic
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated The pandemic has turn out as world phenomenon, that became a challenge for every state in world to deal with. The bachelor thesis deals with vaccine campaigns against Covid-19 and their different approach. The thesis points out the Slovak and Czech campaigns and observes the different approach between them as well. The focus is on efficiency of both campaigns and their impact on the whole society. The first part of the bachelor thesis presents the basic terms, including the social marketing during the pandemic, clarifies the crisis communication and analysis the myths about corona virus and vaccination. The practical part explores the target group of the campaigns based on semi-structured interviews. The research questions answers will be answered according to results from interview
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65710
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
hlavatá_2023_dp.pdf 1.755Mb PDF View/Open None
hlavatá_2023_op.doc 358.5Kb Unknown View/Open None
hlavatá_2023_vp.doc 116Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account