Využití nástrojů umělé inteligence pro šíření organického obsahu v marketingové komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nástrojů umělé inteligence pro šíření organického obsahu v marketingové komunikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Látal, Tomáš
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:24Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:24Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52932
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na moderní informační technologii současné doby, kterou je umělá inteligence a její integraci do marketingového prostředí, zejména pak do oblasti ob-sahového marketingu. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část objasňuje tématiku marketingové komunikace a detailněji se zaměřuje na digitální sféru, respektive procesy a teorii tvorby obsahového marketingu. Dále také popisuje základní pojmy a nástroje umělé inteligence. Praktická část mapuje konkrétní aplikace na bázi umělé inteligence a věnuje se kvalitativnímu zkoumání obsahových výstupů z těchto aplikací, respektive jakým způsobem působí na koncové spotřebitele i ve srovnání s reálnými obsahovými výstupy, jež byly pou-žity pro konkrétní marketingové komunikace.
dc.format 60s (88 012)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Umělá inteligence cs
dc.subject obsahový marketing cs
dc.subject digitální média cs
dc.subject SEO cs
dc.subject chat GPT cs
dc.subject Artificial intelligence en
dc.subject content marketing en
dc.subject digital media en
dc.subject SEO en
dc.subject chat GPT en
dc.title Využití nástrojů umělé inteligence pro šíření organického obsahu v marketingové komunikaci
dc.title.alternative The use of Artificial Intelligence Tools for the Spread of Organic Content in Marketing Communication
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2023-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the modern information technology of our time, which is artificial intelligence and its integration into the marketing environment, especially into the field of content marketing. The thesis is divided into two parts. The theoretical part explains the topic of marketing communication and focuses in detail on the digital sphere, or the pro-cesses and theory of content marketing. It also describes the basic concepts and tools of arti-ficial intelligence. The practical part maps specific applications based on artificial intelligence and focuses on the qualitative examination of the content outputs from these applications, or how they affect the end consumers and in comparison with the real content outputs that have been used for specific marketing communications.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65726
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
látal_2023_dp.pdf 1.869Mb PDF View/Open None
látal_2023_op.doc 358Kb Unknown View/Open None
látal_2023_vp.doc 113Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account