Budování osobního brandu digitálních nomádů v online prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování osobního brandu digitálních nomádů v online prostředí

Show full item record

No preview available
Title: Budování osobního brandu digitálních nomádů v online prostředí
Author: Procházková, Eliška
Advisor: Gamalová, Kamila
Abstract: Bakalářská práce se zabývá budováním osobního brandu v online prostředí se zaměřením na novodobý trend digitálního nomádství, tedy životní styl jednotlivců, kteří kombinují práci a cestování. Hlavním cílem práce je objasnit, zda má pro digitální nomády smysl věnovat se budování osobního brandu v online prostředí, zjistit postoje digitálních nomádů k budování osobní značky online a zhodnocení případných přínosů, které jim tato aktivita přináší. Praktická část vyhodnocuje odpovědi vybraných digitálních nomádů, které byly shromažďovány kvalitativní metodou, konkrétně polostrukturovanými rozhovory, na jejichž základě byl zjišťován přístup participantů k budování osobního brandu online.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52941
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
procházková_2023_dp.pdf 2.037Mb PDF View/Open None
procházková_2023_op.doc 117.5Kb Unknown View/Open None
procházková_2023_vp.doc 137.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account