Product placement v rapové tvorbě československé hudební scény

DSpace Repository

Language: English čeština 

Product placement v rapové tvorbě československé hudební scény

Show full item record

No preview available
Title: Product placement v rapové tvorbě československé hudební scény
Author: Ohřálová, Helena
Advisor: Gartnerová, Eva
Abstract: Bakalářská práce se zabývá marketingovým nástrojem product placement a jeho využitím v oblasti hudební tvorby českého a slovenského rapu. V teoretické části jsou definovány základní pojmy zkoumané problematiky, jež jsou stěžejní pro porozumění praktické části práce. Cílem práce bylo zmapovat situaci v oblasti product placementu v daném hudebním odvětví, a to jak z pohledu samotných tvůrců, tak i ze strany příjemců. V první části výzkumu byly analyzovány vybrané skladby daného hudebního žánru za pomoci obsahové analýzy, a to z hlediska umísťování produktů a značek do textové a vizuální stránky skladby. Druhá část výzkumu byla věnována dotazníkovému šetření, ve kterém byly zkoumány dopady product placementu na posluchače daného hudebního žánru. Získaná data byla použita k vyhodnocení práce, stanovení dílčích závěrů a případných doporučení ke zlepšení efektivity product placementu v daném hudebním odvětví.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52951
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
ohřálová_2023_dp.pdf 4.042Mb PDF View/Open None
ohřálová_2023_op.doc 139Kb Unknown View/Open None
ohřálová_2023_vp.doc 113Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account