Vnímání televizní reklamy podporující LGBTQI+ komunitu generací X

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání televizní reklamy podporující LGBTQI+ komunitu generací X

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání televizní reklamy podporující LGBTQI+ komunitu generací X
Author: Topolčanová, Adéla
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním televizních reklam s využitím LGBTQI+ komunity generací X. Teoretická část se věnuje televizní reklamě, LGBTQI+ komunitě, generaci X a nákupnímu rozhodovacímu procesu. Praktická část se zabýva popisem vybraných televizních reklam pro polostrukturované kvalitativní rozhovory a analýzou získaných dat pomocí této metody. Na základě získaných poznatků byla vytvořena doporučení pro marketingové agentury, firmy či jedince, jak komunitu LGBTQI+ využívat v televizních reklamách cílených na generaci X.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52960
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
topolčanová_2023_dp.pdf 840.3Kb PDF View/Open None
topolčanová_2023_op.doc 357.5Kb Unknown View/Open None
topolčanová_2023_vp.doc 97Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account