Marketingová komunikace vybraného města jako turistické destinace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace vybraného města jako turistické destinace

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace vybraného města jako turistické destinace
Author: Horáková, Anna
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Cílem této diplomové práce je sestavit návrh na zdokonalení nástrojů komunikačního mixu města Kroměříž jako turistické destinace. Teoretická část se zaměřuje na problematiku cestovního ruchu, jeho řízení, marketing destinací a marketingový mix cestovního ruchu. V praktické části je stručně popsáno město Kroměříž jako turistická destinace, jeho hlavní turistické cíle a komunikační nástroje využívané subjekty, které působí v oblasti cestovního ruchu ve městě. Následně jsou v této části práce zpracované výsledky z provedeného kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření a kvalitativního výzkumu prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů. Data z výzkumů tvoří následně východiska pro závěrečný projekt, který představuje návrh pro zdokonalení nástrojů komunikačního mixu města Kroměříž.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53011
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
horáková_2023_dp.pdf 4.456Mb PDF View/Open None
horáková_2023_op.doc 128.5Kb Unknown View/Open None
horáková_2023_vp.doc 143.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account