Sexting jako téma sociálního marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sexting jako téma sociálního marketingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Mrázková, Mária
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:28Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:28Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53020
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá fenoménem sextingu jako formy komunikace. V teoretické části je představena riziková komunikace a konkrétně pak sexting, dále je zde popsán sociální marketing a metodika práce. Praktická část popisuje vybrané organizace a kampaně, které se zabývají edukací v oblasti sextingu. Jsou zde představeny a shrnuty výsledky dotazníkového šetření a rozhovorů, které proběhly individuálně a v dyádách. Na základě získaných dat jsou doporučeny další možné kroky.
dc.format 81 s. (144 296 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sexting cs
dc.subject sex cs
dc.subject riziková komunikace cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject prevence cs
dc.subject informační a komunikační technologie cs
dc.subject internetová komunikace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject internet cs
dc.subject kyberprostor cs
dc.subject sexting en
dc.subject sex en
dc.subject risky communication en
dc.subject social marketing en
dc.subject prevention en
dc.subject information and communication technology en
dc.subject internet communication en
dc.subject social networks en
dc.subject internet en
dc.subject cyberspace en
dc.title Sexting jako téma sociálního marketingu
dc.title.alternative Sexting as a Subject of Social Marketing
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated This Master's thesis deals with the phenomenon of sexting as a form of communication. In the theoretical part, risky communication and specifically sexting are presented, as well as describing of social marketing and methodology of work. The practical section describes selected organisations and campaigns involved in sexting education. The results of the questionnaire investigation and interviews, conducted individually and in dyads, are presented and summarised here. Based on the data obtained, further possible steps are recommended.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65578
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
mrázková_2023_dp.pdf 1.740Mb PDF View/Open None
mrázková_2023_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
mrázková_2023_vp.doc 116.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account