Rozeznatelnost a používání neetických propagačních příspěvků na sociálních sítích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozeznatelnost a používání neetických propagačních příspěvků na sociálních sítích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Osouch, Libor
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:28Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:28Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53021
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá rozeznatelností a používáním neetických příspěvků na sociálních sítích. Teoretická část definuje základní pojmy v oblasti marketingové komunikace a digitálního marketingu a pojednává také o etice marketingové komunikace, regulaci a samoregulaci reklamy. Praktická část pomocí výzkumných šetření určuje rozeznatelnost neetických reklamních příspěvků na sociálních sítích odborníky i širokou veřejností. U odborníků dále výzkum zkoumal jejich ochotu závadné příspěvky zveřejnit. Na základě výsledků výzkumných šetření vznikl projekt formou výukového materiálu včetně komunikační strategie jeho šíření.
dc.format 100 s. (155 371 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject etika cs
dc.subject etika marketingu cs
dc.subject reklama na sociálních sítích cs
dc.subject regulace reklamy cs
dc.subject samoregulace reklamy cs
dc.subject ethics en
dc.subject marketing ethics en
dc.subject social media advertising en
dc.subject advertising regulation en
dc.subject advertising self-regulation en
dc.title Rozeznatelnost a používání neetických propagačních příspěvků na sociálních sítích
dc.title.alternative Recognition and use of Unethical Promotional Posts on Social Media
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with the recognition and use of unethical posts on social media. The theoretical part defines the basic concepts in the field of marketing communication and digital marketing and also discusses the ethics of marketing communication, regulation and self-regulation of advertising. The practical part uses research investigations to determine the recognition of unethical advertising posts on social networks by experts and the general public. For experts, the research also examined their willingness to publish problematic posts. Based on the results of the research investigations, the project was developed in the form of educational material, including a communication strategy for its dissemination.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65588
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
osouch_2023_dp.pdf 10.63Mb PDF View/Open None
osouch_2023_op.doc 112Kb Unknown View/Open None
osouch_2023_vp.doc 117Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account