Návrh metodiky pro stavbu značek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh metodiky pro stavbu značek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Přikrylová, Johana
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53026
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na proces stavění značek. Cílem práce je za využití primárního výzkumného šetření zjistit, z jakých fází se proces stavby značek v praxi skládá a co je jejich obsahem. Práce se zaměřuje také na zjištění konkrétních metod, které je možné při stavění značek v praxi využít. Pro zodpovězení výzkumných otázek byla v práci zvolena metoda polostrukturovaných rozhovorů s marketingovými specialisty, kteří se profesně věnují stavění značek. Výstupem práce je návrh metodiky pro stavbu značek, který má formu příručky a může sloužit jako informační materiál k využití vícero cílovým skupinám.
dc.format 99 s. (164 741 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject proces stavby značek cs
dc.subject značka cs
dc.subject hodnota značky cs
dc.subject branding cs
dc.subject workshop cs
dc.subject strategie značky cs
dc.subject identita značky cs
dc.subject implementace značky cs
dc.subject proces of building brands en
dc.subject brand en
dc.subject brand equity en
dc.subject branding en
dc.subject workshop en
dc.subject brand strategy en
dc.subject brand identity en
dc.subject implementation of the brand en
dc.title Návrh metodiky pro stavbu značek
dc.title.alternative The Concept of a Methodology for Building Brands
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated This master's thesis focuses on the proces of building brands. The aim of the thesis is to use primary research to find out what phases the brand building process consists of in practice and what is included in these phases. The thesis also focuses on identifying specific methods that can be used in the brand building process. In order to answer the research questions, the thesis chose the method of semi-structured interviews with marketing specialists who professionally engage in brand building. The output of the thesis is a methodological concept for building brands presented as a handbook that can serve as an informational material for multiple target groups.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65593
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
přikrylová_2023_dp.pdf 2.327Mb PDF View/Open None
přikrylová_2023_op.doc 118Kb Unknown View/Open None
přikrylová_2023_vp.pdf 142.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account