Vliv fotografie na nákupní rozhodování zákazníka e-shopu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv fotografie na nákupní rozhodování zákazníka e-shopu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dolínková, Olga
dc.contributor.author Ondrášová, Sára
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53032
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá vlivem fotografie na rozhodování zákazníka na e-shopu. Zaměřuje se konkrétně na faktory ovlivňující percepci fotografie v kontextu s rozhodovacím procesem návštěvníka e-shopu. Teoretická část práce je naplněna informacemi z oblasti marketingu, spotřebního chování a reklamní fotografie. Praktická část práce zahrnuje provedení dvou výzkumů - dotazníkového šetření a individuálních rozhovorů se zákazníky či návštěvníky internetového obchodu společnosti Make Dreams. Projektová část je pak věnována vytvoření podkladu pro případné focení pro e-shop, tak aby fotografie odpovídaly preferencím zákazníků a motivovaly je k nákupu.
dc.format 78 s. (114 736 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vnímání cs
dc.subject fotografie cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject rozhodovací proces cs
dc.subject vliv cs
dc.subject stylizace cs
dc.subject perception en
dc.subject photography en
dc.subject e-shop en
dc.subject decision-making process en
dc.subject influence en
dc.subject stylization en
dc.title Vliv fotografie na nákupní rozhodování zákazníka e-shopu
dc.title.alternative The Impact of Photography on Customer Deciding Process on E-shop
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated ABSTRACT This Master's thesis deals with the photography influence on decision-makion of the customer in the e-shop. It is specifically focused on the factors influencing the perception of the photo in the context of the decision-making process of the e-shop visitor. The theoretical part of the work is filled with information from the field of marketing, consumer behavior and advertising photography. The practical part includes two researches - a questionnaire survey and individual interviews with customers or visitors to the Make Dreams online store. The project part is devoted to the creation of a basis for possible photo shoots for the e-shop, so that the photos correspond to the customers' preferences and motivate them to buy the products
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 65842
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
ondrášová_2023_dp.pdf 3.996Mb PDF View/Open None
ondrášová_2023_op.doc 118.5Kb Unknown View/Open None
ondrášová_2023_vp.doc 114.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account