Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes
Author: Teplá, Hanka
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Diplomová práce s názvem "Marketingová komunikace značky Girls Without Clothes" se zabývá českou oděvní značkou, její komunikací a využitím erotických apelů v reklamě. Zkoumána je komunikace této značky na sociálních sítích Facebook a Instagram v průběhu dvou časových období. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a využitím erotických apelů v reklamním sdělení. V praktické části je představena značka Girls Without Clothes, dále je provedena obsahová analýza deseti vybraných příspěvků ze sociálních sítí této značky a poté je provedena analýza dat, která byla získána v dotazníkovém šetření. Projektová část se zaměřuje na návrh marketingové komunikace "Back to the Roots".
URI: http://hdl.handle.net/10563/53033
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
teplá_2023_dp.pdf 2.526Mb PDF View/Open None
teplá_2023_op.pdf 162.7Kb PDF View/Open None
teplá_2023_vp.pdf 145.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account