Udržitelná móda a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept

DSpace Repository

Language: English čeština 

Udržitelná móda a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Plchotová, Lucie
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:29Z
dc.date.issued 2023-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53041
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá udržitelnou módou a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept. V teoretické části byly definovány základní pojmy související s udržitelnou módou a životním cyklem. V rámci praktické části byl uskutečněn kvalitativní i kvantitativní výzkum, které odhalily několik nedostatků v marketingové komunikaci značky weconcept. Na praktickou část navazuje část projektová, která navrhuje na základě poznatků z předchozí části změny pro značku weconcept. Projekt pro značku weconcept je podroben nejen časové, ale také rizikové a nákladové analýze.
dc.format 74 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject udržitelnost cs
dc.subject udržitelná móda cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject weconcept cs
dc.subject móda cs
dc.subject projekt cs
dc.subject sustainability en
dc.subject sustainable fashion en
dc.subject marketing communication en
dc.subject weconcept en
dc.subject fashion en
dc.subject project en
dc.title Udržitelná móda a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept
dc.title.alternative Sustainable Fashion and Its Influence on the Marketing Communication of the weconcept Brand
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2023-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with sustainable fashion and its influence on the marketing communication of the weconcept brand. The theoretical part defined the basic terms of sustainable fashion and the life cycle. As part of the practical part, qualitative and quantitative research was carried out, which revealed several areas for improvement in the marketing communication of the weconcept brand. The practical part is followed by the project part, which proposes changes for the weconcept brand based on the findings from the previous part. The project for the weconcept brand is subjected not only to time but also to risk and cost analysis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 65632
dc.date.submitted 2023-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
plchotová_2023_dp.pdf 11.78Mb PDF View/Open None
plchotová_2023_op.doc 120.5Kb Unknown View/Open None
plchotová_2023_vp.doc 148.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account