Nacionální stereotypy v reklamě pivovarů Starobrno a Šariš

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nacionální stereotypy v reklamě pivovarů Starobrno a Šariš

Show full item record

No preview available
Title: Nacionální stereotypy v reklamě pivovarů Starobrno a Šariš
Author: Vindiš, Daniel
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: Cílem této bakalářské práce jsou doporučení a návrhy, jak mohou pivovary Starobrno a Šariš využívat nacionální stereotypy ve své reklamní komunikaci. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů "reklama", "brand building" a "stereotyp" a dále nacionálními stereotypy pro dané oblasti. Praktická část je složena z analýzy reklamní komunikace pivovarů a polostrukturovaného rozhovoru se zástupcem marketingového oddělení pivovaru Šariš. V závěru se nachází zodpovězení výzkumných otázek, na základě kterých budou navrhnuta doporučení a návrhy, jak mohou pivovary s nacionálními stereotypy v reklamě dále pracovat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53048
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vindiš_2023_dp.pdf 1.383Mb PDF View/Open None
vindiš_2023_op.doc 267.5Kb Unknown View/Open None
vindiš_2023_vp.pdf 160.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account