Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu

Show full item record

No preview available
Title: Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu
Author: Ševčíková, Natálie
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Diplomová práce se zabývá tématem event marketing a jeho potenciálním využitím jako podpora univerzitního sportu. Teoretická část definuje základní pojmy jako jsou event marketing, sport a marketing sportu a v závěrečné části se zaměřuje na marketingový výzkum. Praktická část představuje Českou asociaci univerzitního sportu s následnou analýzou její dosavadní marketingové činnosti a jsou odhaleny aktuální problémy, se kterými se asociace potýká. Ze získaných poznatků z teoretické části a nabytých informací z části praktické vychází projektová část jejíž cílem je návrh atraktivního eventu, který by oslovil širokou škálu studentu a podpořil povědomí o existenci univerzitního sportu a činnostech České asociace univerzitního sportu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53093
Date: 2023-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
ševčíková_2023_dp.pdf 7.896Mb PDF View/Open None
ševčíková_2023_op.doc 130Kb Unknown View/Open None
ševčíková_2023_vp.doc 116.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account