Tvorba přírodovědného učitelského portfolia jako pedagogická strategie přírodovědného vzdělávání v mateřských školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba přírodovědného učitelského portfolia jako pedagogická strategie přírodovědného vzdělávání v mateřských školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fenyková, Petra
dc.contributor.author Datinská, Jitka
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:34Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:34Z
dc.date.issued 2022-11-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53134
dc.description.abstract Předkládaná bakalářská práce se věnuje pedagogickým strategiím učitele v přírodovědném vzdělávání v mateřské škole v kontextu tvorby přírodovědného učitelského portfolia. Teoretická část práce má za cíl vymezit teoretická východiska přírodovědného vzdělávání dětí předškolního věku s důrazem na koncepci badatelsky orientovaného vzdělávání. Teoretická část byla východiskem pro zpracování aplikační části práce, ve které je navrženo přírodovědné učitelské portfolio. Na základě ověření učitelského portfolia třemi učitelkami z praxe byla realizována hloubková evaluace. V závěru práce je zpracováno doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 92 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject přírodovědné vzdělávání cs
dc.subject přírodovědná gramotnost cs
dc.subject koncepce badatelsky orientovaného vzdělávání cs
dc.subject profesní kompetence učitelů cs
dc.subject přírodovědné učitelské portfolio cs
dc.subject science education en
dc.subject science literacy en
dc.subject Inquiry based science education en
dc.subject professional competence of preschool teachers en
dc.subject teacher's science portfolio en
dc.title Tvorba přírodovědného učitelského portfolia jako pedagogická strategie přírodovědného vzdělávání v mateřských školách
dc.title.alternative Teacher's Science Portfolio as a Pedagogical Strategy of Science Education in Kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Horníčková, Beata
dc.date.accepted 2023-05-26
dc.description.abstract-translated The presented bachelor's thesis is focused on the pedagogical strategies in science education in kinndergarten in the context of the creation of a teacher's science portfolio. The theoretical part of the thesis aims to define the theoretical starting points of science education of preschool children with an emphasis on the concept of inquiry based science education. The theoretical part was the starting point for processing the application part, in which a science teacher's portfolio is designed. An in-depth evaluation was carried out based on the verification of the portfolio by three theachers from practice. There is a recommendation for the practice of kindergarten at the end of the thesis.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 63312
dc.date.submitted 2023-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
datinská_2023_dp.pdf 9.645Mb PDF View/Open None
datinská_2023_op.docx 25.71Kb Unknown View/Open None
datinská_2023_vp.docx 28.40Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account