Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA
Author: Bastlová, Klára
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Diplomová práce si klade za cíl vypracování plánu marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra Fabrika. Teoretická část se věnuje charakteristice event marketingu, jeho marketingovému a komunikačnímu mixu a podrobně popisuje proces plánování eventu. Praktickou část diplomové práce tvoří analýza mikroprostředí a makroprostředí, dotazníkové šetření k identifikaci cílové skupiny a závěrečná SWOT analýza. Projektová část stanovuje cíl projektu, popisuje strategii event marketingu, na kterou plynule navazuje klíčová část diplomové práce, a to samotný projekt marketingové komunikace eventu. V závěru je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýza a jsou popsány ukazatele sloužící k měření účinnosti projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53357
Date: 2023-02-10
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bastlová_2023_dp.pdf 4.596Mb PDF View/Open None
bastlová_2023_op.docx 49.32Kb Unknown View/Open None
bastlová_2023_vp.docx 48.33Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account