Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Tomek, Šimon
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:52Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:52Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53503
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je navržení projektu ve vybrané firmě. Projekt je zaměřen na využití sociálních sítí pro marketingové účely. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V první části je provedena literární rešerše definic a jednotlivých pojmů týkajících se digitálního marketingu a sociálních sítí. Jsou zde uvedeny i aktuální trendy v oblasti online marketingu. Praktická část se zaměřuje na bližší představení vybrané firmy, analýzu jejího současného stavu sociálních sítí a následné porovnání s konkurencí. Jsou zde obsažena i jednotlivá doporučení pro zlepšení chodu sociálních sítí. Hlavním výsledkem práce je projekt, který slouží ke zvýšení efektivity firmy prostřednictvím sociálních sítí. Navržený projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 95 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject TikTok cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject marketingové trendy cs
dc.subject Social networks en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.subject TikTok en
dc.subject online marketing en
dc.subject marketing trends en
dc.title Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
dc.title.alternative Project of Using Social Media for Marketing Purpose in the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2023-06-05
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to design a project in a selected company. The project is focused on the use of social networks for marketing purposes. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. In the first part, a literature search of definitions and individual concepts related to digital marketing and social networks is carried out. Current trends in the field of online marketing are also presented. The practical part focuses on a closer introduction of the selected company, an analysis of its current social media status and a comparison with competitors. Individual recommendations for improving social networking are also included. The main result of the work is a project that serves to increase the efficiency of the company through social networks. The proposed project is subjected to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 61820
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
tomek_2023_dp.pdf 2.746Mb PDF View/Open None
tomek_2023_op.docx 47.27Kb Unknown View/Open None
tomek_2023_vp.docx 48.67Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account