Reklama na sociálních sítích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklama na sociálních sítích

Show full item record

No preview available
Title: Reklama na sociálních sítích
Author: Ševců, Aneta
Advisor: Vojtěšek, Jiří
Abstract: Bakalářská práce se zabývá velmi aktuální problematikou reklamy na sociálních sítích. Rozebírá základní pojmy a formy reklam, se kterými se lze setkat na sociálních sítích. Zabývá se také tvorbou vzorových grafických propagačních materiálů pro dvě rozdílné společnosti. Pro tyto společnosti byly také vytvořeny návrhy reklamních kampaní, které využívají sociální sítě. Bylo také vytvořeno dotazníkové šetření s vybranými influencery a byl tak získán pohled na reklamu na sociálních sítích i z jejich strany.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53661
Date: 2022-12-02
Availability: Bez omezení
Department: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Discipline: Informační technologie v administrativě


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
ševců_2023_dp.pdf 4.846Mb PDF View/Open None
ševců_2023_op.pdf 248.9Kb PDF View/Open None
ševců_2023_vp.pdf 127.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account