The Language of Fast-Food Advertisements: A Linguistic Analysis

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Language of Fast-Food Advertisements: A Linguistic Analysis

Show simple item record

dc.contributor.advisor Drábková, Lenka
dc.contributor.author Bilavčíková, Zuzana
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:07Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:07Z
dc.date.issued 2022-11-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53790
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá tištěnými reklamami rychlého občerstvení, jmenovitě, McDonald 's, KFC, Burger King a Subway. Skládá se ze dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části je definován pojem reklama, jsou popsána i jednotlivá dělení reklam, a také je vysvětlena důležitost reklamy, ale je zde zmíněna i její kritika. Práce se poté soustředí konkrétně na jazyk reklam, protože ten má v reklamách důležitou roli. Praktická část obsahuje lingvistickou analýzu vybraných tištěných reklam, jejímž cílem je najít jazykové prostředky, které byly charakterizovány v teoretické části.
dc.format 66 s. (102 447 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject jazyk reklam cs
dc.subject tištěná reklama cs
dc.subject rychlé občerstvení cs
dc.subject KFC cs
dc.subject McDonald 's cs
dc.subject Burger King cs
dc.subject Subway cs
dc.subject the language of advertisement en
dc.subject printed advertisement en
dc.subject fast-food en
dc.subject KFC en
dc.subject McDonald's en
dc.subject Burger King en
dc.subject Subway en
dc.title The Language of Fast-Food Advertisements: A Linguistic Analysis
dc.title.alternative The Language of Fast-Food Advertisements: A Linguistic Analysis
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Shurma, Svitlana
dc.date.accepted 2023-06-08
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with printed fast-food advertisements of big companies, namely, McDonald's, KFC, Subway, and Burger King. It consists of the theoretical part and the practical part. In the theoretical part the definition of the advertisement can be found, as well as the division of advertisements, and the usefulness of advertising, but also the criticism of it. Then it focuses on the language because it is the essential part of advertising. The practical part is the linguistic analysis of chosen printed advertisements, and it aims to find the linguistic features which were characterized in the theoretical part.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 65688
dc.date.submitted 2023-05-03


Files in this item

Files Size Format View Description
bilavčíková_2023_dp.pdf 3.817Mb PDF View/Open None
bilavčíková_2023_op.doc 52Kb Unknown View/Open None
bilavčíková_2023_vp.doc 51Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account