Implementace digitálního marketingu ve vybrané gynekologické ambulanci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Implementace digitálního marketingu ve vybrané gynekologické ambulanci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sasínková, Martina
dc.contributor.author Zajacová, Simona
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:08Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:08Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53825
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá implementací digitálního marketingu v gynekologické ambulanci Gyn-Pren s. r. o. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy digitální marketing, jeho výhody a nevýhody, nástroje digitálního marketingu včetně vyhodnocení jejich efektivnosti v Google Analytics. V praktické části je představena gynekologická ambulance. Jsou provedeny jednotlivé analýzy a následně praktická část zrcadlí nástroje digitálního marketingu v praxi gynekologické ambulance dle teoretické části, formou spuštěných reklamních kampaní. V závěru práce jsou jednotlivé kampaně vyhodnoceny.
dc.format 998s (16203 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internetový marketing cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject GoogleAds cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject gynekologie cs
dc.subject ambulance cs
dc.subject zdravotnictví cs
dc.subject Internet marketing en
dc.subject digital marketing en
dc.subject Google Ads en
dc.subject Facebook en
dc.subject gynecology en
dc.subject ambulance en
dc.subject healthcare en
dc.title Implementace digitálního marketingu ve vybrané gynekologické ambulanci
dc.title.alternative Implementation of Digital Marketing in a Selected Gynaecological Outpatient Clinic
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Barešová, Petra
dc.date.accepted 2023-06-08
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the implementation of digital marketing in the gynaecological outpatient clinic Gyn-Pren s. r. o. The theoretical part explains the concept of digital marketing, its advantages and disadvantages, digital marketing tools including the evaluation of their effectiveness in Google Analytics. In the practical part the gynaecological outpatient clinic is presented. Individual analyses are performed and then the practical part mirrors the digital marketing tools in the practice of the gynaecological clinic according to the theoretical part, in the form of ongoing advertising campaigns. At the end of the thesis, the individual campaigns are evaluated.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-program Management in Healthcare en
dc.identifier.stag 64700
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
zajacová_2023_dp.pdf 4.049Mb PDF View/Open None
zajacová_2023_op.docx 49.14Kb Unknown View/Open None
zajacová_2023_vp.docx 49.08Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account